Sunday, November 16, 2014

Tevi trase

Domeniul constructiilor este poate cel mai vast unde cheltuielile sunt pe masura. Calitatea primeaza insa pretul este foarte important.  Eu sunt inginer constructor cu experienta de 15 ani in domeniu.  Cunosc mai toti ofertantii din piata pentru materiale de constructii si imi dau seama de calitatea materialelor pentru ca am avut si exemple nefericite mai ales la importurile din Bulgaria. Spre exemplu am un contract de parteneriat cu o firma ce distribuie tevi trase de diferite lungimi importate de la un colos din industrie ce respecta standardele de calitate. Aceste tevi sunt laminate sunt ultilizate pentru presiune si au caracteristicile P195TR1; P195TR2; P235TR1; P235TR2; P265TR1; P265TR2, acestea pot fi aliate sau nealiate cu caracteristicile aferente. Furnizorul se pote gasi usor in Bucuresti in zona Republica. Nu doresc sa fac reclama asa ca voi pune mai sus un link pentru cine e interesat si doreste sa comande tevi trase de calitate si la un pret foarte bun poate cel mai bun din piata la multe dimensiuni. Intrati pe strada Catanoaia si in spatele curtii se gasesc unde au si un banner mare verde afisat cu un depozit mare de teava in spate. Eu recomand cu incredere nu veti regreta.

No comments:

Post a Comment